Ban khao Lak - Reisverslag uit Ban Khao Lak, Thailand van Elien Deurloo - WaarBenJij.nu Ban khao Lak - Reisverslag uit Ban Khao Lak, Thailand van Elien Deurloo - WaarBenJij.nu

Ban khao Lak

Door: Elien

Blijf op de hoogte en volg Elien

13 Oktober 2012 | Thailand, Ban Khao Lak

Vanmorgen uitgeslapen en daarna allebei een scooter gehuurd om vervolgens een betaalbare bungalow aan het strand te huren.Dat is kicke op zo'n ding,wohw , gaat nog best snel. Hadden bungalows op internet gevonden die wel leuk leken, dus zoeken, zoeken en nog eens zoeken, moeilijk te vinden. Na een uurtje rondrijden toch gevonden, maar het zag er toch werkelijk een beetje te vreemd en uitzonderlijk uit, ongelooflijk wat een bende, het onkruid stond nogal hoog en de eigenaar was een echte rare,niet te filmen, we zijn uiteindelijk weer naar ons eigen hotel terug gegaan zijn.
Toen ik mijn bikini aan wilde trekken om naar het strand te gaan, zag ik dat ik de verkeerde had meegenomen, dus maar even snel het dorp in om een andere te kopen.Kopen is niet moeilijk, maar passen is een ander verhaal. De verkoper wees naar achter in de winkel voor de paskamer , maar kon hem niet vinden hoor. Nog maar even vragen dan, bleek dat hij tussen de kleren, midden in de winkel een soort doekje gespannen had waar ik achter kon gaan staan, ja hoor, erg lollig die jongen. Moe nie gekker worre. Nu valt het toch al niet mee om met deze temperaturen van kleding te wisselen, dus heb die bikini maar zo mee genomen, moet toch wat....:-) Een echte Billabong voor een tientje, niet duur, alleen de letters beginnen er nu al af te vallen.
Vanmiddag op de scooter naar strand, stil stukje daar, heb een uur gelopen en niemand gezien, heerlijk genoten van het geluid van de zee, het zicht van de ongeschonden natuur op het uitgestrekte oneindige strand, een schelpje dat zich voortbeweegt op de rug van een kreeftje , lauwe golven aan mijn voeten, puur genieten.
Zo en dan nu slapen, morgen vroeg op voor lange rit op de scooter naar Khao Sok op eigen gelegenheid, uitdaging :-)
Elien 22.17 uur

• 13 Oktober 2012 - 18:21

MAARTJE:

Wouw! wat een mooie strandfoto's. Prachtig hoor, kan je zo een behangetje van maken. Maak ook eens een paar foto's van je reisgenoten? Wil wel eens weten met welk schorrimorri m'n nichtje zich ophoudt.
    Lieve groet,
    Maartje

• 13 Oktober 2012 - 22:04

Bobbie Jaanstra:

Elien Wohw,
    het is heerlijk om te lezen dat Thailand je zoveel schenkt en dat je er met volle teugen van geniet. Voor de thuisblijvers, wees niet getreurd. Het, op Thailand na, plezantste land is ook voor U makkelijk te vinden. Ga met de trein naar Herentals en verder met bus 305 tot aan de parking. de E-313 is het laatste weekend van de paasvakantie volledig afgesloten. ;-)
    Elien, geniet geniet, groet Bobbie.

• 14 Oktober 2012 - 03:48

Elien Deurloo:

Vaag Bobbie, bedankt.
    Groet, Ss

• 16 Oktober 2012 - 09:31

Erica:

Yo Sis! Klinkt gezellig dat winkelen met van die paskamers. Jammer dat ik er niet bij ben, wat zouden we in een deuk liggen :-) En die Billabong, hahahahahah, lig in een deuk, ja lekker goedkoop. Ik vond trouwens net een tand van een zeekoe op 't strand hiero. Nog nooit gezien. Lekker genieten en pas op met die scooter.

PS Over foto's nemen van jezelf. Vraag nou maar aan niemand of ze een foto van je willen maken,.... je weet toch hoe dat gaat??? Beetje verder naar achter, beetje verder naar achter, nog een klein beetje naar links, klein beetje naar achter,......... en dan ben je zo ver weg dat zij zelf met jouw camera wegrennen. Neem lekker zelf die foto, blijven oefenen, hahahah. Grote knuf, x