ko phi phi, een dagje met de boot - Reisverslag uit Ko Phi Phi Don, Thailand van Elien Deurloo - WaarBenJij.nu ko phi phi, een dagje met de boot - Reisverslag uit Ko Phi Phi Don, Thailand van Elien Deurloo - WaarBenJij.nu

ko phi phi, een dagje met de boot

Door: Elien

Blijf op de hoogte en volg Elien

19 Oktober 2012 | Thailand, Ko Phi Phi Don

Gisteren een dagje gepland met de boot, samen met alena , zaten dus lekker gezellig met 28 man op een bootje, allerlei nationaliteiten, je kon elkaar niet ontlopen, was ook niet nodig, we zaten stijf tegen elkaar aan voor 7 uren op een plank als stoel. Mocht de pret niet drukken. Slecht weer onderweg, regen en veel wind, dus het beste was om zo bloot mogelijk te blijven zitten, in bikini dus, om de nog redelijk droge kleren en handdoek in een tas te bewaren voor later. Om aan wal te komen moesten we steeds van boord springen en erheen zwemmen. Steigers hebben ze hier nog niet van gehoord, dus als iemand nog een baantje zoekt :-) De stranden en eilanden zijn echt geweldig, ook met de regen. Op een van de stranden zitten apen, leuk, maar niet allemaal even vriendelijk, moest nog rennen toen een kwaaie mijn kant op gerend kwam. Was lang geleden dat ik hard gelopen had, op een uur daarvoor, toen ik mijn slippers aan het eind van het strand was vergeten en de boot wilde vertrekken :-) daar ging ik op een drafje over het strand, haha,kan ze niet missen, heb verder alleen dichte schoenen bij me.
Rond 7 uur weer in het dorp, snel douchen, s avonds met de jongeren mee naar een beachparty. Niet te geloven, ze verkopen hier de drank in emmertjes en als je ziet hoeveel alcohol erin gaat..... dan word je al dronken van de lucht. Zal een foto bijsluiter van onze bacardi cola. Ik weet niet hoe laat het was, maar ben als een dief in de nacht vertrokken, kon en wilde het gezuip niet bijbenen, niet normaal meer :-) emmer na emmer ging erdoorheen.kwam de engelsen net tegen en die hadden het half 6 zien worden, dus deze keer heb ik een slimme beslissing genomen. Ze liggen nu hun roes uit te slapen, ben benieuwd of ze in de gaten hebben dat het stortregent .
Toen ik vanmorgen mn kamer eens bekeek, leek het wel of die beachparty hier geweest was, bed vol zand, vloer niet minder onder het zand.....:-)heb de receptie maar gevraagd of ze hem willen schoonmaken, want dat gebeurt alleen als je erom vraagt.
En dan nu eens kijken of ik een ticket naar Chang Mai kan krijgen voor morgen, vanmorgen nam de luchtvaartmaatschappij niet op volgens het reisbureau dus; solly I can not book for you! You came back later! Zal hier toch van het eiland af moeten komen binnen een paar dagen.
Elien , iets later dan net :-)

• 20 Oktober 2012 - 10:59

Jack H:

fijn te horen dat alles nog goed is, beetje ongerust omdat het even stil was vandaar.....wat een avonturen zeg, en dat jij afhaakt als de emmers met alcohol verschijnen......leeftijd ? neuhhhh je hebt gewoon je rust nodig. Enne is het een land om goedkoop te kunnen wonen of valt dat dan weer tegen?

Veel plezier, en... zorg dat ze weten dat je bent geweest !!

• 20 Oktober 2012 - 13:56

Elien:

Zit op vliegveld te wachten om naar chiang mai te gaan. .
    Wonen hier gaat prima voor weinig.
    Grt s.

• 21 Oktober 2012 - 22:12

Cobie:

Hoi Elien,
    Volgens mij heb je het wel naar je zin daar. Ben je toch nog wel van plan terug te komen? :-))
    Het gaat weet al opschieten voor je, geniet er nog maar even van.
    Tot Later
    Groetjes Cobie

• 22 Oktober 2012 - 02:52

Elien:

Ja tis een aanrader op deze manier. En terugkomen, tja........... daar denk ik nog even niet aan, maar komt wel snel dichtbij, vrijdagnacht 02.00 uur is het moment daar :-(
    Liefs